Sunday, February 15, 2009

Allah Knows............

Astaghfirullahal A'zeem....Allazi Lailahailla Hual Hayyul Qayyum Wa Atubu Ilaih.........
Allah Maha Melihat......Maha Mengetahui akan setiap pergerakan hamba hambanya...Tak mungkin aku dapt terlepas dr pandangannya walau sesaat cuma.
Allah knows the second and minute which i spent commiting sins....
Aku malu berbuat burruk didepan ayah, aku malu berbuat perkara tak elok didepan ibuku....aku malu kalau ada murid nampak aku lakukan sesuatu yang bercanggah dengan agama.
99% adab ku jaga. Takut akan pandangan manusia......
But what about Allah? Why dont I have the same feeling of shamefulness to Allah, My Creator...My Sustainer..My Guider...My Allah...???
Am I not guided? Am I a hypocrite? Is my Iman still so weak inspite of all effort I made to boost it??
What is wrong with me..............................................???
Oh Allah make me concious of YOU .... Put fear for u in my heart before i could even commit the sin oh Allah.
Save me@ us from sins oh Allah.
Sesungguhnya aku hambaMu yang sentiasa tersungkur dalam perjalanan yang daku tempuhi ini Ya Allah.
Dosa itu hasil bisikan syaitan dan nafsu yang sentiasa mencari peluang.
Maka, taubat lah dr dosa itu. Kerana istighfar dan taubat yang ikhlas selepas dosa itu, akan membuat syaitan2 menangis atas keampunan yang Allah kurniakan kepada pendosa itu.....
Wallahu A'lam

No comments: